neslicanben Karakuzummm en yakın arkadaşım 5 yıl bebek tedavisi gördü tedavisiz asla bebeğin olmaz dediler ve tüp bebek yaptırdı. Aradan 2 sene geçti kendiliğinden hamile kaldı şimdi bir kızı bir oğlu var ☺️
Teacher5834 Karakuzummm Evet. Kuzenimin 10 sene olmadı sonra devlette tüp bebek yapıldı ikizleri oldu. 1 sene sonra kendiliğinden ikizlere yine hamile kaldı
Mommysharkdoodoodoodoo Karakuzummm evet çok var hem de. Nasılsa tedavisiz hamile kalamıyorum deyip korunmasız ilişkiye girip ard arda doğuran da çok. Çünkü doğumdan sonra doğurganlık artıyor. Rahim hamileliğe en hazır noktada.
lina1509 Karakuzummm bizim akraba tup bebek yaptı ikizleri doğdu ardından 3 tane daha doğurdu tedavisiz
Umutunannesi_65 Karakuzummm evet kuzenim öyle oldu 7 yıl evliydi 7. Yılda tüp bebek tedavisi oldu. Bi tane oğlu oldu. Aradan bir buçuk yıl geçti 2. Oğluna hamile kaldı
Damla29 Karakuzummm ayyy bu ben olmalıyım sanırım💃😍 3 sene olmadı bebegim tüp bebekle ilk kaldım hamile bir oğlum oldu 2 si 8 ay sonra normal yolla hamile kaldım bide kızım oldu suan biri 18 aylık olmak üzere diğeride 2 aylık olacaak inşallah💜💙
sevda3460 Benim de ilk tüp bebek ama sorun eşimdeydi tedavisi falan da oldu ama yine de kendiliğinden olmadı hemilelik. Dr asla olmaz demiyo normal de olma ihtimali var. 2. Yi İstyoruz ama yine tüp bebek deneyecez sanırım hiç korunmamamıza rağmen hala yok
Omerim07_01 sevda3460 aynı durumdayız bizde hiç korunmuyoruz ama tık yok 😄 ogllum tüp bebek 2 yaşında istiyorum doğal yollardan olmasını ikisi bir büyür
sevda3460 Omerim07_01 aynen benim de kızım 26 aylık 2.yi istiyorum ama tık yok. 1 tane dondurulmuş embriyom var onu koyduracam sanırım ama o kadar pahalanmışki herşey içim acıyo walla keşge normal hamilelik olsa bizimde yaa 😟
1Nisa1merve Karakuzummm ablam var. 9sene sonra tup bebek. 5sene sonra da mucize geldi simdi 1yasinda. Hersey olabilir. HYat suprizlerle dolu
Omerim07_01 sevda3460 keşke benim dondurulmuş embriyo yok sil baştan yapcz ama inşallah gerek kalmaz arkadaşlarm çocuk düşünüyoruz dio hemen hamile kaliyolar özeniyorum valla:)