Adaveannesii Nefesin-Annesi bana antibiyotik vermişti doktor dişim ağrıyınca hastaneye gidince veriliyor emziriyorum deyince kafanıza göre ilaç içmeyin bence
Basak2811 Nefesin-Annesi çok çok ağrınız olduğunnda mazejik kullanabilirsiniz demişti doktorum.sizde içebilirsiniz.bence dişçiye gidin bı apse falan yapmasjn