Bebeğim grip oldu galiba burnu tıkalı ,boğaz ve burun arasında bisy var sanki değişik hiritili ses çıkıo nefes alıp verirken ve emzirirken çok çok zorlanıyorum oda çok çok zayıf çekio,evde yapabileceğim sütümden ona gecebilcek bisy var mı , doktora götürsem serum aspiratör diyeck ki o var hep açıyorum , duş aldiryrum rahatlar diye, başka napalirim hemen etkili bisy 🤲lutfen