Ben sleepy kullanıyordum sürekli dışına çıkıyordu çili burda bir annemiz goonu önerdi ona geçtim Allah razı olsun kendisinden oğlum ıp ıslak uyanıyordu artık kuru uyanıyor ve ıslaklık olmadığı için daha uzun uyuyor. Islak mendildede uni baby aileyi kullanıyorum