Nurtolu benim de başıma geldi ve kızım 3 buçuk yaşında daha yeni geçti geçmedi aslında tolere etmeyi öğrendi reflü olabilir biz gaviscon şase vedi doktor mama içmeden ya da emzirmeden yarım saat önce verdim biraz durdu kusması öyle kusma atağı olduğu zaman mama falan vericem diye sakın zorlama iyice acıksın ben çok zorlardım hep yemek borusu yara olmuştu çok ünlü bir gastro profesöre götürdük bir yaşın da daha çok pik yaptığı zaman onda da lansor kullandı kızım bu kusma atakları çok zor ben çok çektim bilirim ve sen alerji testi yaptırmadan nasıl alerji mamasına başlatıyorlar hayret genelde reflü derler ve ar mama kullan bence katı kusamıyor tadıda kötü değil