Mirabaharr Bu gün menenjit aşısı ( bexsero ) olduk ilk dozu 730 ödedik bu kadar yüksek olduğunu bilmiyordum
Balkupum2505 Mirabaharr böyle önemli bi aşının ücretli olup aşı kartında olmamasida ilginç nasil bi sistem nasil bi saglik sektörü anlamadim gitti o kadar para verip yaptiramayanlar ne olacak 😔
Busu Mirabaharr bende en son o kadar ödedim bir de 5 doz menenjit yaptırdık Allah yardımcsı olsun herkesin bu kadar önemli aşıların devletin karşılamaması ilginç geliyor
Ayssss1 Mirabaharr bende gecen ay 2 doz menenjit asısını aynı anda yaptırdım bide rotanın son dozunu yaptırdım 1200 TL ödedim 🙄 9. Ayda yine 2 doz menenjit olacak sonra 13. Ayda son doz
Ayssss1 Mirabaharr menenjitin 2 grubu var eger o 2 grubunda aşılrını yaptırırsanız toplamda 5 aşı oluyor 2-2-1 doz olarak uyguluyorlar benim doktorum 2 grubu da yaptırmamı önerdi