Danlacann ben ikiye kesiyorum yada büyükse 4 e, kırmızı tatlı biber, karabiber, tuz, zeytinyağı ve birazda kırmızı pul biberi sos yapıp karıştırıyorum sonra hop fırına ben biraz fazla pişmiş seviyorum artık üstü ne zaman kızarırsa alıyorum süre müre yok 😂 ama efsane lezzetli oluyor kime yaptıysam bayıldı 👍🏻