Zeyzey72 Bebegım 3 ay 22 günlük oldu ve doğdugundan beri her süt içtiginde defalarca kez süt boğazında kalıyor boğuluyor adeta elimde kalıyor morarıyordu hele ilk zamanlar hala da öyle bunu yaşayan varmı
Mumoslu30 Zeyzey72 Canım sütün tazikli yüksek ihtimalle oncesinde vermeden elinde sag bi iki dk sonra ver💚💐
Lulemom Zeyzey72 sütün tazyikli sanırım. Öncesinde elinle biraz sağ öyle emzir. Geriye yatarak emzir. Öne eğilme. Öncesinde makas tutuş şeklinle de emzirebilirsin. İnternetten bak tazyikli olunca nasıl emzirilir diye
denizoykumm Zeyzey72 sütünüz tazyikli geliyor olabilir benim kızımdada öyle oluyordu ben ilk önce sütümü sağıyordum normal gelmeye başlayınca emziriyordum. Yada çok acıkmış olabilir bu yüzden hızlıca karnını doyurmak isterkende boğuluyordur kaç saat arayla emziriyorsunuz emzirme pozisyonuda çok önemli