Sabriyeee Kızlar e bebekte oyun oynayan var mj ya bnde 3 tane 300 TL’ye 30 TL indirim kuponu var ama nasıl olacak bilemiyorum çoğu kişi 10 tane şey alıyor 40,50 TL ödüyor bu oyunla
Yenianne0681 Sabriyeee bende oynuyorum ilk baslarda 2 kez 40 tl gelmisti oyuncak ve suluk almistim simdi surekli 100 e 10 ,200 e 20 falan geliyo
Mehmuhmus Sabriyeee nasıl oynanıyor okadar alışveriş yapıyorum hiç dikkat etmedim şimdi baktım rumuz herşey tamamda oyun oyna gibi bı secenek yok oyuna nasıl oyniycaz
Sabriyeee Denizinannesi52 4 saate bir oynuyorsunux gayet güzel bir şey 100,200 olunca puanınız kutu açıyor sunuz orda hediyeler çıkıyor
Mehmuhmus Sabriyeee teşekkürler cnm yaptım oyun oyna gibi bi seçenek yok sürekli profil çıkıyor karşıma oraya tikladigim zaman
Sabriyeee Mehmuhmus Fotoğraf nasıl Atılıyor buraya ss atacaktim size daha kolay olur diye ama yapamadım
Sabriyeee Mehmuhmus kızlar aşağıdaki linke tıklayınız orda resimde üste ebeveyn külübu yazıyor oradan yaptım bnde