Badeninannesi07 Doğum yapalı 7 ay oldu 40im çıktı bir kere adet oldum ondan bir ay ara ara bir ay boyunca oldu yaklaşık 5 aydır hiç adet olmadım çoğu kişi bir yıl normal felan dedi bir yıla kadar normal mi olmamasi yoksa dotora gitmelimiyim
neslicanben Badeninannesi07 doğumdan sonra muayeneye gidiliyor gittiyseniz normal. Ben iki kızımda da hemen adet gördüm ama annem hep şaşırdı. Ben 1 yıl görmezdim diye. Yani uzayabiliyor bu süreç normal
Zeliff Badeninannesi07 ben kızım 6 aylıkken olmuştum. Kuzenim bebeği yaşına girince oldu. Normal herkesin farklı oluyor
Mariposa Badeninannesi07 evet benim doktorum da 1 yıl adet görmemen normal sayılır demişti ben 6. Aydan sonra adet görmeye başlamıştım
Badeninannesi07 neslicanben hayır bende tramva oldu aslında doğumdan sonra kızımı bile hastaneye ben göturemedim alttan muayene edecekler diye gitmemistim yani af edersiniz genital bolgemi alırken bile ağlıyorum neredeyse çatı muayenesi aklıma geliyor 🥺
neslicanben Badeninannesi07 sizi çok iyi anlıyorum ilk kızım da bende öyle olmuştum ve 4 sene muayene gidememiştim çok zor o düşündükçe içi gidiyor insanın 😬 ama ikinci kızım erken doğunca mecbur o bölgem yol geçen hanı oldu korku felan kalmadı
-Miray- Bende 6 aylik kızım geçen ay sadece 1 gün sürdü bu ay belirtileri var di ama olmadım hatta çok korktum test yaptık bisey çıkmadı bende anlamadık diğer iki çocuğum 4 aylik ken düzenli oldum 3 de olamadım bir türlü
Badeninannesi07 neslicanben ay şükür yalnız değilmişim😂 gerçekten bende bıraktığı his çok başka en iyi siz anlarsiniz ikinciyide mümkünse on sene düşünmüyorum 🤣🤣🤣