talula ben doguma girerken sanirim ödemlerle 100 görmüşümdür sonrasinda 84 kiloya indim.Bebegim 10 gün hastanede yattı.Çıktığında manyak gibi yemek yedim sütüm artsın diye.Sonuç bebegim 7 aylık oldu ve emmedi beni sağdım verdim.Sütüm şuan asla yetmiyor.30 cc bile zor çıkıyor.Ve şuan 88 kiloyum.Resimlerde habeş maymunu gibi çıkıyorum 😂 Bu yüzden diyetisyenle anlaştım.Diyete başlıcam.Sizi çok iyi anlıyorum.Doymaktan ziyade kendimi aç hissediyorum.Yiyorum ama aç degilim aslında.Tamamen duygusal açlık🥲