Enjektör için daha çok küçük benim kızımda da aynı sorun vardı yeni dogdugunda acil doktoruda kendi doktoruda önermedi çok küçük oldugu için 4 aylık olduk hala çok önermiyor eczaneden fizlojikserumlar var damlalar halinde birer damla burnuna damlattıktan sonra otribebeyle çekebilirsiniz böyle daha saglıklı