Nazlican Pamukanne1 Yürüteç gelişim açısından tavsiye edilen bir şey değil diye biliyorum Araştırın isterseniz
baloglusss Pamukanne1 ilk adım arabasında düşüp kafasını vuracak gibi korkuyorum yürüteç de uzmanlar önermiyorlar iki arada bir derede kaldım bende ama sanırım yürüteç alacağım
zeynepbali04 Pamukanne1 bence yürüteç cok fazla koyma icerisine gelisime emgel ama ben gunde 1 2 defa koyup oynatıyorum 7 aylik bu arada kızım
Familyboy Yürüteç çok fazla durdurulmadığı sürece bir sıkıntı olmuyor ben oğlumda kullandım iş yaparken çok faydası oluyordu yürütecin bana ilk adım arabası için ayakta durmayı becerebildigi zaman iyi oluyor ondan önce faydası olmaz kullanamaz bebek
Pamuk22 Pamukanne1 gelişimi için iyi değil yürüteç demiş çoğu iki erkek çocuk büyüttüm yürüteç kullandım şimdi üçüncüsü binecek bu kadar korkmayın
papatya011 Pamukanne1 biz yürütec kullandık cunku kızım ilk adım arabasını 16 aylıkken dahi yurumediği halde tutup da onunla yürümedi ama yurutec geç emekleyince işine yaradı cunku sıkılıyordu artık 6 aylıkken yurutec aldım 10 buçuk aylıkken emekledi bu süreçte evi yürütecekler turluyordu emekleyince pek binmez oldu zaten 17 aylıkken de yürüdü ama bunu yurutec geciktirmiş gibi düşünmeyin yakınımda yurutec kullanıp 10 11 aylık yürüyen bebekte var bizimki genetik biraz bende geç yürümüşüm cunku 19 aylıkken
Defnelina- Pamukanne1 Ben şunu anlamıyorum arkadaşlar insanlar senelerdir yürüteç kullanıyor bebeklerine uzmanlar yeni önermemeye başladı yürümeyi geciktirdiğini söylüyorlar aksine yardımcı oluyor bizlerde yürüteçte büyüdük ben katılmıyorum o yüzden bebeğimede biraz önce yürüteç sipariş verdim
Yagmurpars Bence ilk dönem yürüteç çünkü her yerden destekliyor çocuk ayakta durmanın anlamını kavrıyor sonra kesinlikle ilk adım desteği