Merhaba oğlum 33 haftalık doğdu şuan 4,5 aylık, calpol verdiğimde boğuluyor nefessiz kalıyor sonra kusuyor ve ağlamaya başlıyor neden böyle küçükken verdik boğuldu artık büyüdü dedik geçen sünney oldu verdik yine boğuldu biz de fitil vermek zorunda kaldık. Fitil vermek istemiyorum ama daha bunun 6. Ay aşısı var menenjit aşısı var diş çıkarması var. Bu hep böyle mi olcak ? Çocuğu böyle olup sonra büyüyünce düzelen var mı acaba asla şurup alamıyor