Bebeğim 6 ay 23 günlük ek gıda başladık 3 gün kuralı iyi gidiyorduk ama 3 gündür iştahı kapandı birde sancısı var gibi geriyor kendini.biz kan damlası ferrum kullanıyorduk kabızlık sıkıntımız vardı onu bi süre bırakınca kabızlık olayı düzeldi ama tekrar başladım bir haftadır.acaba ferrum mu yaptı yoksa üşüttü mi bilmiyorum yarın doktora götüreyim diyorum fikir almak istedim neden iştah kaybı olur ki ve ara ara ıkınma tarzı ağrı çekiyor sanki