Gmzynpasya merhabalar 10 ay 10 günlük ikizlerim var şuana kadar annemle baktık bir hafta sonra annem gidicek tek bakicam küçükken benimkiler hiç durmazlardi simdi emekliyorlar bir kız bir erkek ama Cok yaramazlar hiç durmuyolar yerlerinde bu aralar tek uyutmaya çalışıyorum ikiside sallanarak uyuyolar malesef size tavsiyem saklamadan uyutmaya alistirin ve aynı saatlerde doyurup altlarını alın herseylerini aynı saatte yapın daha kolay oluyor bn şuan ikisini yastığa koyuyorum veriyorum biberonlari ellerine kendileri yiyolar annem gidince bnde tek bakicam hemde gece eşim çalışıyor olucak bilmiyorum nasıl olucak Allah yardımcımız olsun