Kızlar merhaba bebekleriniz de ilk saç kesimini ne zaman kaç aylık veya kaç yaşına kadar yaptırdınız veya yaptırmadınız ? Biz 1 yaşındayız artık oğlumun saçları uzamaya başladı şekli bi tuhaf oldu diyebilirim 🙂 kestirip kestirmemekte kararsızım yazı mı beklesem bilmiyorum 🤷♀️ 😊 ve bu ne kadar doğru bilmiyorum ilk saç kesiminde saçın ağırlığı kadar para mı veriliyormuş ne öyle duydum çevremden bunu yapan var mı 🙂?