Eliznaz Merhaba kızım 46 günlük. Kanguru kullanmak istiyorum. Tavsiyesi olan var mı? Bel fıtığı başlangıcı var ben de belim çok yük binmeden kullanabileceğim bişey olmalı.
Munoss Eliznaz ben e bebekten atlas kanguru aldim cokda memnun kaldm belim skntili ama hic yuk bindirmiyor bi arastir istersen
Gunesinannesii Eliznaz canım bende mamadusbaby i kullanıyorum ve çok memnunum tavsiye ederim aklında bulunsun 🌸
Sehergkmen Eliznaz canım bende hiç kullanılmamış kanguru var kutusuyla gönderiyorum aldık ama ona gelene kadar bir sürü eşyası vardı zaten her yere arabayla gittiğimiz için kullanma fırsatım olmadı yani anlayacağın sadece burdan bi kaç isteyen oldu onlara resim atmak için açtım tekrar yerine koydum. 2 yönlü 3 farklı kullanım özelliği var bel destekli ayrıca 70 tl ye verebilirim istersen
Deletedmom0038 Boroshbaby öneririm hem yenidoğan aparatına gerek kalmadan kullanabilirsiniz ikinci elleri 90 küsür fiyata satılıyor bebeğinizde küçük diğer kangurulardan alacaksanız yenidoğan aparatı kullanmanız lazım benim bebeğim onda hiç rahat edemedi.