Bebeğim 2 aylık kac tane doktora götürdüysem gaz dedi sadece artık kakası böyle uzar gibi olunca birde hırıltılı ses çıkartıyordu internetten araştırdım alerjiden şüphelendik. Özel bi muaneye götürünce diyet verdi direk test yapmadan . Bebeğim benim yüzümden gazlanıyormuş benim yediklerim ona alerji yaptığı için . Durmuyordu bebeğim memede coşuyor resmen bacağını cekiyprdu . Benim gibi çok gaz sancısı çeken varsa bebeğini iyi bi yere götürüp baktırsın gerekirse alerji testi yaptırsın . Çok sıkı diyete girdim salça bile bu hadta yasak her hafta acıcam yavaş yavaş dedi .