Kızlar kızım 10 aylık. İlk uc ay gece uykuları cok ıyıydı. Fakat üçüncü aydan sonra her yarım saaatte bır aglayarak uyanmalar basladı. Uyandıgında gozlerı kapalı fakat şiddetli ağlama durumu oluyor. Sadece memede uyuyor gecede cok sık uyanıyor. Son ıkı haftadırda gece uykusu oncesı tulumu gıydırdıgım gıbı aglıyor beni yatırma diye. Gündüz uykuları kısa degıl ve uyku öncesi aglamıyor. Sadece gece uykusu öncesi Aglıyor. Artık büyüdüğü icin birçok hareketlerini bakışlarını anlıyorum resmen beni yatırma nolur der gibi korkarak bakıyor. Rüyasında bişeyler mi görüyor da gece yatmak istemiyor, yatsada cıglık atarak uyanıyor anlamadım. Çok üzülüyorum ne yapmam lazım bu durumda olan bir anne var. Mı?