cerenmndv35 Deletedmom_297 aynı zamanda doğum yapmışız sizinle😊dıger rapor paranız yattı mı sizin acaba
Deletedmom_297 cerenmndv35 hiç haberım yok eşim gelcek birazdan napcagımı bilemedim gitsem mı gitmesem mı uzakta baya
Esoeso Deletedmom_297 postları geç gördüm. Ben hepsini alo 170 danışma hattından hallettim. Ödemelerimin ne zaman alacağıma dair bilgi bile verdiler. Eğer sistemde gözükmese bile kayıt açıyorlar.geri dönüş yapıyorlar mesaj yolu ile.
NilTutu Esraa merhabalar 300 tl biliyorumda 150 tl ne parası... birde e devletten başvuru yaptınız mı
cnnkrl Doğum parası edevlette ödeme aşamasında diyor, ptt yi arıyorum yok. Bayadır böyle. Ne zaman yatarki