Smalı bebeklere çok üzülüyorum görmeye dayanamıyorum hatta ınstagramda karsıma çıkınca gözlerim doluyor. Benım de aklıma buraya da yazıp hatırlatmak geldi hadi herkes bugün ya da yarın sabah bır tane smalı bebege bağış yapsın ne kadar olursa 10-20-50 tl gönlümüzden ne koparsa o da bebegınızın sadakası olsun kım bılır belkı bu verecegınız 20 lira bebegınızı kazadan beladan koruyacak… Rabbım tum hasta bebeklere hastalara şifa versin