Merhabalar hanımlar oğlum 9 aylık oldu yaklaşık 5 aylikdan beridir egzaması var sürekli Dr gidiyoruz damla şurup krem (kortizonlu🥴) veriyor 10 gün kullanıyoruz bırakıyorum zararlı olduğu için başka bir krem ile nemlendirmeye devam ediyorum tamamen geçiyor ama birgün dahi sürmesem tekrar artarak çoğalıyor aynı yerlerinden ve inanılmaz kaşınmaya başlıyor bu çok fena çünkü kaşıdığı yerleri kanatıyor ve cildini tahriş ediyor ne yapacağımı şaşırdım çok çaresizim bu durumu yaşayıp bitkisel yada ilaç tedavisi ile üstesinden gelen iyileşen anneler varsa bana yardımcı olursanız çok memnun olurum şimdiden herbirinize ayrı ayrı teşekkür ederim 🙏🏻❤️