Hiratugba Merhaba kızlar 6 aylık bebeğimin ayağında tırnak batması oldu hep düz kesiyorum tırnaklarını ama bugün kızarmış ne yapmam lazım internette pamuk koyun kesmeyin yazıyor ama doktora mı götürsem yaşayan var mı bu durumu ?
kedilibebili Hiratugba benim 7 aylık kızımda da var. Bizde krem kullanıyoruz. Ama geçti diye krem sürmeyince tekrarlıyor Malesef
Hiratugba Çok bitişik tırnakları bide krem alayım o zaman yarın hemen açık bırakmam mı lazım kremden sonra ayağını