Aselbuk herkeze hayırli aksamlar kizim 3 yaşında 15 kilo 6 7 audor kilo almiyo gauet saglikli gorunuyo korona var diye doktora goturmuyorum korkuyorum yemeside guzel neden bi cocuk hic kilo almaz devamli ayni kiloda olur ki
Gizoooo Aselbuk bu saatten sonra çok kilo almasını beklenmez zaten. Yani hiç 3-4 yaşında 24-30 kilo çocık gördünüz mü
Ervaemre Aselbuk benm kızımda 3 yaşındayken 21 kiloydu şuan 4 yaşında halen 21 kilo gelişimine baktığımızda aynı değil tabiki boyu uzadı . Yani yaş ilerledikce illaki kilo alınması gerekir diye bir durum yok. Genel olarak kilosu iyiyse bence sorun etmeyin. Sağlıklı beslensin . Belki boyuna gidiyordur
1kiz1oglan- Hareketli olduğu için metabolizması hızlı çalıştığı içindir kilosu öyle düşük de değil aslında yemesindede sıkıntı yoksa kafana takma bnce benm oğlum 5 yaşında 17 kilo 😑