17 aylık oğlum var daha önce post açmıştım bugun 13.günümüz ilk 1 haftayı saymazsak şuan iyi durumdayız . Gün içinde eğer açık görürse mememi önce hayır diyor sonra bi emmek istiyor ama ben hayır diyince istemiyor yoksa aramıyor artık ve gecelerinde 1 kere kalkıyor mama içiyor geri yatıyor çok şükür. Yemek konusundada yiyen çocuktu zaten şimdi daha fazla yiyor ve mama harici öğlen normal süt vermeyede başladım sıkıntı yok şükür . Kendim için memeyi bırakma benim açımdan iyi oldu göğüs ağrısı 1 gün çektim ve aktif sütüm olan biriydim şuan herhalgi acı , ağrı şişlik yok . Bu ağrı nasıl olmadı derseniz bıraktığım günün 1.gecesi tek gögüsümü verdim 2.gecesi diğer gögüsmü verdim 3.gece yine diğer gögsümü verdim ama gün içinde hiç vermedim sonra ne gece ne gündüz hiç vermedim ve sütüm çekildi ( bana bu yöntem iyi geldi annemde böyle yapmış zamanında )