Msl- ben size doktorumun anlattığı şekilde anlatayım fakat bana yeterli gelmedi tıkandığım için pazartesi günü diyetisyen desteğine başlayacağım bebeğim için. Bebeğim alerjik bu sebeple tıkandım birçok besin de alerji yaptı.
Havuç, patates, kabak ile başlamamı söyledi. 3 gün biri,3 gün biri. Bunlar bitince öğlen 3ü birlikte irmik veya yulaf unu kullanarak çorba yapmamı ve akşamları elma, armut, muz tadımına geçmemi söyledi. Bu tadımlar bitikten sonra diğer besinlerin tadımına devam edersin akşamları dedi. Avokado, bezelye, ayva, ıspanak, balkabağı. Günde tek öğün yarım çay bardağı vermelisin dedi. Siz yoğurt da verirsiniz onun ölçüsünü bilmiyorum biz tüketemiyoruz. Şöyle de bir açıklama yaptı. Bebeklerimiz zaten bu besinleri sindiremiyormuş. Vermemizin sebebi damak tadı oluşumu, yemek yeme fonksiyonlarının gelişmesi, bağırsakların hazırlanmasıymış. Fazlasıyla yedirmek sadece bağırsaklarını yorar hiçbir işe yaramaz dedi.
- aya girdiğinizde de 2 fincan maksimum ölçü olacak.