beril60 21 gün falan değil de şöyle oldu, ben doğumdan sonra baya bi kilo vermiştim aslında ama emzirdiğim için aşşırı derecede tatlı isteği oluyordu ve ben çok yiyordum nerdeyse hamilelikte hiç kilo almamıştım ama doğumdan sonra birden hızla kilo almaya başladım. Sonra dedim ki bu böyle olmayacak en azından tatlıyı bırakayım, bıraktım ve gerçekten çok geçmeden gözle görülür bi kilo kaybı yaşadım