Evet ben de göğüs ucu yarası olanlar kervanına katıldım maalesef :( göğüs ucum çatladı açıldı emzirmek işkenceye döndü. Lansinon krem kullanıyorum ama faydasız :( gümüş göğüs kapağını şimdi alsam ne kadar sürede fayda eder acaba kullananlar bilgi verebilir mi bir de hangi markayı önerirsiniz