Edanurada Ben bekarken polikistik over teşhisi konmuştu ..Çok düzenli bi adet döngüm varken 2-3 ay olamamıştım…Doğum kontrol hapı kullandım sadece 1 kutu ve doktorum diyetisyene yönlendirmişti ..Aşırı bi kilom yoktu ama bu hastalığın en güzel tedavisi sağlıklı beslenip kilo vermeyle de doğru orantılı 👍🏻 Tam 2.kutuya geçtiğimiz zaman yan etkilerini çok gördüm doğum kontrol hapının ve doktorum bırakmamı söyledi daha da kullanmadım ..alternatif tıp alanında biraz araştırma yaptım ve testere dişli Aslan pençesi diye bi bitki var aktarlarda satılıyor …Kadınların adet döngüsünü düzenlemekle bilinen bi ot…ben onu kullandım yaklaşık bi 3 hafta kadar ,yani çayını yapıyorsun bu bitkinin …Tekrar kadın doğum doktoruma gittiğimde ,hormonların çiçek gibi dedi bana hiç unutmam bu cümleyi 😊
artık ilaç felan gerek yok adetin düzelir bundan sonra demişti baba ,gerçekten de dediği gibi oldu …o gün bugündür adet düzensizliği nedir hiç yaşamadım …Bu bahsettiğim olay da yaklaşık 11 yıl önce oldu 😊