Rumeysasultan Kızlar bebeğim 1 ay 6 günlük kakasını yaparken çok zorlanıyor ıkınıyor kıpkırmızı oluyo saatlerce çıkarmakta zorlanıyor sancılanıyo aglıyo sürekli masajla falan yardım ediyorm öyle cıkarıyo çok suluu ve fazla yapıyor normel mi acaba?
snyck Rumeysasultan 2ay 11gunluk olduk hala zoe yapiyo önceden 6gunde yapardı ama kabız gibi sert degildi doktorda karışmayın derdi şimdi 3gune düştü kokusunu duyup altını açıyorum az bisey oluyo bacaklarını karnına bastırdikca poposuna masaj yaptikca cikiyo hemde baya fazla oluyo kendi kendine ıkınıp cikaramiyo