Abdurrahman Kızlar yeni katıldım aranıza başlıkta yazdığım gibi 36+3 haftalık bebeğim kanama ve suyu geldiği için acil sezeryana alındım bebek iyi çok şükür ama sütüm gelmiyor sıkıyorum tık yok hemşire mama verdi onuda kustu süt gelmesi için napmam lazım lütfen yardımcı olun
Beycaamommy Abdurrahman bu bir süreç hemen pat diye gelmez zman lazım bol su ve temas et bebeğine gelecektir illaki strese girme
Hbbknk Abdurrahman hiç stres yapma sevgili anne sürekli emzirmek için tuturun süt gelmesede uyarsın memenizi mama veriyorum diye endişelenmeyin 3 güne geliyor en geç Allahın iniyle. kusma sebebi verilen ölçü ilk başta fazla geliyor 30cc vermişsinizdir büyük ihtimalle 15cc verip yarım saat sonra 15cc deneyin zamanla artırırsınız kusmaz inşAllah
Mumoslu30 Abdurrahman sakın strese girme annesi bir pompa al once elektrikli sağ gelir insaAllah hemen sağdıkça bol su tüket unutma strese geri iter sütünü sakin stres olma bebisini sev bol bol onu izle 😍😍😍 bende saga saga getirdim canim❤️
kubrada Abdurrahman bendede aynı sorun oldu hemşireler geldi duş yap dediler bebeğimi çırılçıplak soyduk birlikte duş aldık 4-5 saat sonra göğüslerim doldu ve çok şükür atlattık
1kiz1oglan- Canm 3 güne gelir sütun inşallah, zaten şimdi ağız sütü olur o bile yetiyor bebişe, bol bol emzirmeye devam et
NursenaT Abdurrahman göğüslerine ılık suyu veya sıcak havlu koyabilirsin tarakla hafifçe dipten uca tarayıp süt kanallarını harekete geçirebilirsin bol bol komposto tahın helvası bulgur pilavı yeşillik ve su tüket damla damla gelıcektır başlarda sonra zamanla çoğalar en önemlisi süt gelmesi bile emzirmek ve temas
Uras10 Abdurrahman bende sezaryen oldum canım bu arada hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün benimde 1 hafta gelmedi süt eczanelerde süt artırıcı damlalar. Var onu kullan ve tahin helvası sade tahin pekmez ye bol bol süt arttırıcı şeyler yaz internete bak onlardan ye iç ve mama olarak bende aptamil kullanmıştım ama SMA manası var onu iyi diyorlar bende Şahan sütüm az diyen geceleri 1 kere mama veriyorum gündüzleri hep süt brnm bebeğim 9 aylık Şuan kullandığım mama keçi sütlü goat eczaneden aldık kusması yeni bebeklerde oluyor 6 aya kadar çünkü yemek borusu gelişmediği için reflü deniyor dikkat et ve bebeğin başını yatarken yüksekte tut tavsiye ederim yastık değil ama reflü yatağı gibi yattığı yeri biraz yükselt ben yatağının altına 2 kat çarşaf koymuştum böylelikle baş kısmı yüksek oldu kusmadı
sarilokumumm Abdurrahman gelir sütün stres yapma ben 36+6 da doğum yaptım sezaryen 3 gün sonra geldi bir de emzirmeye çalış çektikçe gelir
Abdurrahman sarilokumumm kuzum sende erken doğurmuşsun doğduğunda sütün geldi mi peki bende erken geldiği için mi acaba sütüm gelmedi diye düşünüyorum
Uras10 Abdurrahman bol bol emzir süt gelmese bile ama göğüs ucu kremini mutlaka al lansion benimde gelmediği için emiyordu süt gelmediği için çok acımıştı lansion iyi geldi tavsiye ederim her emzirmeden sonra sürdüm
Abdurrahman Uras10 ağzına veriyorum 4 kere çekiyor süt gelmeyince geri bırakıyor ama pes etmeyecem sürekli verecem inşallah sütüm gelir yaa mama verdik baya kustu
Kocakgiller Abdurrahman gelsede gelmesede bol bol emzir o emdikce gelir bunun sezaryenle normal dogumla alakasi yok cnku bende sezaryen oldm hemen geldi sk sk emzirdm mama son çaren olsn lütfen🤲💐hayrli olsn🥰
Abdurrahman Kocakgiller vallah kuzum bende mama vermek istemiyorum hemşire verdi öyle kustu ki ve dahada midesini bulandırıyor 36 haftalık doğduğu için mi acaba sütüm gelmedi bu arada çok teşekkür ederim 🤗
DilaraT Abdurrahman 3 gunu bulabiliyk sutun gelmesi. Eve gittiginizde ilik bi dus yapin sut cayi icin hizlandirirsiniz. Sutun indigini omuzlarinizdan hissedecksiniz anlicaksiniz zaten. Yaninizda mutlaka pompa bulundurun ilk inip goguse doldugu zaman sagim yaparsaniz daha iyi olur. Allah bagislasin🤍
Abdurrahman DilaraT peki bu 3 gün boyunca bebeği masış beslerim mama ile mi hemşire mama verdi öyle kustu ki ve dahada midesini bulandırıyor
Gamzeli2206 Abdurrahman hemen gelecek diye bişey yok benim 5 gün sonra geldi stres yapma ve gelmese bile sürekli emzir Allah’ın izniyle gelecektir ve bebişin doyacaktır
Abdurrahman Gamzeli2206 peki masış beslediniz bebeği ben mama verdim hemen hepsini attı erken doğdu diye mi sütüm gelmiyor acaba
Abdurrahman Littlebird keşke dursam bugün sezeryan olduğum için duş almam yasak ama sıcak suyla göğüslerimi yıkamaya çalışırım çok teşekkür ederim kuzum
Eftelyaelin Abdurrahman bende aynı zamanda doğurdum 3. Gün geldi yapabilme imkanın varsa göğsünü sıcak suyla yıka yapamıyorsan sıcak su torbası koy çünkü ben 3. Gün duştayken sütüm geldi sıcak tetikliyor bu arada geçmiş olsun ve hayırlı olsun 🍀
Abdurrahman Eftelyaelin ben birazdan kalkıp sıcak suyla yıkarım inşallah Allah razı olsun canım benim 😘
gamgun Bna da hep emzir dediler gelmedi keske sağsaydım. Çenesi daha cok guclu deglse cekemiyor olablr once emzrip sonra sagn bol su icin duş aln ve dinlnmye cals..saglikla buyutn insallah
Abdurrahman gamgun sezeryan olduğu için şimdilik duş alamam ama eşim pompa almaya gitti sağacam Allahın izniyle