Evet anneler bu gece postu da benden olsun 🤭. Evet kızlar tek bir dilek hakkınız olsa bu ne olurdu? 💙Benim ki :
Sonsuz dilek hakkı 🤪🤪şaka şaka ama fena da olmazdı 😅Dünyada hep sevgi ve huzur olsun. Savaşlar son bulup insanlar sevdikleriyle doğayla hayvanlarla mutlu olsun isterim. Ama tabi ki şunu da biliyoruz Rabbim sevdiklerimize ve bize mutluluk, huzur ve sağlık nasip edip onlarla birlikte güzel anılar biriktirmeyi nasip etsin. Bu hepimizin duası olsun inşallah 🤲 ♥️. Bunun dışında bi tek bi dilek hakkınız olsaydı ne dilerdiniz. Haydi başlayalım güzel anneler 🥰… İlginç cevaplar gelir mi acaba 🌠💙…