Merhabalar 1 yaşını 2 ay geçti oğlum niyetimde henüz eğitim vermek yoktu daha anlamaz erken diye düşünüyordum çünkü henüz konuşamıyor bile çok küçük ama bebegim büyük çişi geldiği zaman eg eg diye söylüyordu bana vurup eg eg diyor daha sonrada yapıyor bende bezini açıyorum yapmış oluyor kendini belli ediyor bende madem söyleyince dedfaha götüreyim dedim kendimce sonra yine eg eg dedi götürdüm ama oturmuyor deddaha ağlıyor bezini açtırmıyo kaçıyo korkuyor deddahtan ben onu yakalamaya çalışırken yaptı yetişemedim 😂😂 uğraşsam öğrenirmi acaba yoksa hiç uğraşmıyım erken mi