Selam arkadaşlar sütüm azaldığı için mamayı çoğaltım golden goat kullandım bir ay o zaman sütüm çoktu mamayı az yiyordu sonra aptamile geçtim ama gaz yapıyor bide kaka çok ağır kokuyor bide günde bir yada 2 günde bire çıktı kıvranıyor sabaha karşı mamadan mıdır tekrardan golden goatta geçmeyi düşünüyorum mamadan mı yoksa bağırsaklarda sorun mu çıkar herhalde bide doktor probiyotik damlaya başladık ama etki yapmadı gibi