Antlbulut merhaba ben kolposkopi oldum korkulacak bi işlem değil spekulum ile vajinayı açıp kamera ile rahime giriyorlar. Bir hastalık var mı diye 2 farklı asit sürüp bakıyorlar. Benden 2 ayrı yerden parça alınıp patalojiye gönderildi. Sadece parça alınırsa hafif bir ağrınız oluyor. Kolposkopi den sonra 1 ay ilişki yasaklanıyor 1 hafta kadar da lekelenme tarzda bi kanama geliyor. Geçmiş olsun.