Kızlar 21 günlük bebeğim var, bugün öğlende çok ağladı 2 den akşam 7 ye kadar uyudu uyandı sürekli acaba sancısı mı var anlamadım, böyle olanlar var mı? Kolik mi acaba diye bile düşündüm artık çok stres oldum. Yediklerimede dikkat ediyorum aslında neden olmuş olabilir