Tugbat Ben de duydum bunu, kızım çok ağlıyordu ilk 2.5 ay. Götürün okutun diyen oldu ama ben gerek duymadım, inançlı bir insanım ama böyle bir şeye inanmadım. Ki zaten daha yeni doğmuş küçücük bebekler, dünyamıza alışmaya çalışıyorlar, bazısı gazlı oluyor bazısının başka problemi oluyor, üstteki arkadaşın da dediği gibi ağlamayan bebek çok az gerçekten. Sabırla ve ona göstereceğiniz şefkatle bu günler de geçecek. Onu anlamaya çalışın çünkü daha çok küçük, uyum sağlamaya çalışıyor.