AsilKaran22 benim bebeğimin sarılığı 1 ay sürdü ama ben gece hiç uykusundan uyandırmadım. 4-5 saat uyuduğu oldu. Gündüzde uyudu emmedi sağdım şırıngayla verdim öyle atlattık. Kontrole götürdüm değer 12 çıktı. Yine de kaldırıp emzirmedim. Yoksa bebekler gece uykusundan uyandırdığımızda rutine bindiriyor ve sürekli kalkıyorlar. Nasıl alışırsa öyle gider. Şimdi 2 aylık ve hala 5 saat kesintisiz uyuduğu oluyor.