İki kızım arasında çok fark var. İlk kızım daha sakin ağır hareket eden uysal bir bebekti bol bol etkinlik yapardık yani yerinde dururdu diyebilirim. İkinci kızım asla bir saniye yerinde durmuyor 3 aylıkken kendini sürükleyip gitmeye 4.ayda emeklemeye başladı evi yerinden oynatıyor etkinlik filan neredeee🤣