4.5 aylık hamileyken covid geçirdim ateşli baya 2 gün hastanede yattım yattığım hastanede doğum yaptım, doğunca dediler 6 aylıkken işitme testine götürmeniz lazım sadece eğitim araştırma yapıyor diye yarın Sadi konuğa gitcez bakalım.
Merak ettim yaptıran var mı çok uzun bir işlem mi aynı gün bitti mi işiniz vs.