Bende bi gece böyle kalktım bayılcam sanıp çıktım balkonda havaladım içeriye girdim nefes alamıyorum eşimi kaldırdım kalk hastaneye gitcez diye o pantolonunu giyerken küüüt ayıldığımda holün ortasına yatırmıştı ambulansla konuşuyodu ve doktorlar hiç bişey bulamadı eeg bile çekildim ama yok yani sebepsiz