Afram96 11 aylık hala reflü yatagı da yatıyor.
4.ayda başladı bizimki de yan yatmaya. O zamanlar sadece tek tarafa dönüp yatıyordu. Tabi birlikte yatıyorduk, ben hep sırtından destekliyorum. Geriye düşmesin diye veya gece boyu neredeyse bana yaslıyordu kafasını, yüzüstü düşmesin diye hep tetikteydim. Yan yatmaya alışsın, seviyorlar çünkü. Ara ara kontrol etmek lazım tabi.