Raceer Kaşık mama açmamıştım hero baby ılık suyla yaptım ama sonradan farkettim nolur bisey söyleyin bisey olur mu 2 yemek kaşığı ka dar yedi ne yapmam.lazim ..
2maviboncuk Raceer Kusma veya farklı anormal Bi durum yoksa korkma bisey olmaz yoğurt yedir yinede her ihtimale karşı
Alya2308 Raceer Kusma olursa korkmayın dokunduysa kusar rahatlar zaten kusmazsa da kakasıyla atar eğer dokunduysa onun haricinde korkmayın mamayıda unutmadan at gitsin
Raceer elmaliturtam ay inşallah yedikten sonra ağzının kenarları şişer gibi oldu teni alerji gibi yani
AliKuzey12 Çok yememiş bence hiçbirsey olmaz korkmayın annelik zTen baslı basına bir telaş endise ama yapmayın bence hiçbir sıkıntı olmaz
Oglununannes Raceer sakin ol telaş yaoma bu kadar panik olup abartma kötü kusdmadiysa hiç bir şey olmaz 2 kaşık tan sıkıntı etme Allah’ın izniyle hiç bir şey olmaz
Ummahan250820 Raceer ay canım benım korkma insanlık halı olabılır herhamgı bı rahatsızlıgı olmadıgı surece panık yapma ztn cok az yemıs bırsey olmaz