Adiyokkitabin sizin yine ayda bir. Şu kar yağdığı dönem hergün 5 saat en az..
2 ay çektik hatta. Hava güneşliyken, yağmurluyken, kapalıyken..
Ota b.ka elektrik eksiliyor anlamadım. Bugun de gitti 1 saat.
Dbakırdayız bizde. Dağıtım şirketleri aynı beş para etmez.. Fatura desen kol gibi ama.
Biz kömürle ısınıyorum da, arka binalar doğazlgaz hep. Küçük bebeği, çocuğu olan çok var. Yazık günah.