3 ay 3 gunluguz . Bu zamana kadar olan atka haftaların da hep şaşırdım allahım biz de yok şükür kolay geçiriyoruz falan dedim. Söylemez olaydım bu nasıl hafta ya. Sürekli ağlıyor. Uykuya dalamıyor. Mememi reddediyor. Ne yapicam ya ne kadar sürecek. Tecrübeli anneler akıl verin.