Merhaba anneler 🥰
bugun 8 ay 4 günlük olduk .
son 3 gündür atak haftasını son sürat yaşıyoruz.
3 gündür tek uyku yapıyoruz oda en fazla 2 saat 12 de yatarsa 2 - 2 bucuk gibi kalkıyor ve saat 7 e kadar ne yaparsam yapayım uyumuyor.bende strese girmesin diye üstelemiyorum , çünkü bu aralar kendini sıkma da bi hayli fazla olmaya başladı kendini kasıp kıpkırmızı oluyor bu durum beni çok rahatsız ediyor 😪 Uyku reddi çok fazla . bu gece yine inliye inliye gögsümde uyudu. 7 diş çıkarmıştık , 7 bucuk aylıkken acaba şuan yine mi diş çıkartıyor onuda anlayamadım 😪
acaba bu tek uykuya düşme durumundan kaynaklımı ? Bu tek uykuya geçiş süresi mi bilmiyorum ? Tek uykuya ne zaman geçilir şuan bunun hakkındada bir fikrim yok 🤦🏻♀️
tüm gün oyun oynuyoruz , kucagımda yemek yapıyoruz tamamen kucak bağımlısı haline geldi . Umarım atak bitiminde tekrar bir düzen oturtup eski halimize döneriz.
Yemesinde ve iştahında hiç bir sorun yok yemek Sevdalısıyız biz 🥰🍼 yemek yerken mutlu olan bir minnoş düşünün 🤩
Birde bu ay içerisinde dikkat ettiğim şeyleride size sormak istiyorum ;
idrarda azalma
terleme
böyle bir durum yaşayan var mı ?
bizde durumlar böyle ya sizlerde nasıl 🥰