Newmom123 bana da ara ara gelen bir his bu. Isteyken bebegim dogsun onunla ilgileneyim ucretsiz izne cikayim der dururdum. Cok sukur oldu da. Şimdi bazen kis aylarindan ve pandemiden sebep ola ki arkadaslarimla is konusmayi, fiskos yapmayi, bi iki cay kahve molasi vermeyi bile özler olmuşum. Calisma hayatindan direk anne ve ev hayatina donunce boyle oluyor demekki, cok da vicdan yapmamak lazim.