Benimmmmm hayır sıvı öyle gözükmüyor görseler bizimkini görürlerdi. Çünkü çok içerde biz MR sonucunda gördük resmen sağ taraf kapalıydı. Sıvı varken duyarlarmış ama uğultulu bir şekilde böyle boğuk gibi doktor öyle demişti. Bu arada sonradan da olabilirmiş yani bir ihtimal sizde de olabilir. Ayrıca doktor önceden çocuklar 4-5 yaşındayken anca anlaşılıyordu o yüzden tedavide geç kalnıyordu mecbur artık kulaklık kullanıyorlardı ama şimdi daha erken fark edip (testler sayesinde) içerden müdahale edebiliyoruz dedi. Bence içinizde şüphe ve pişmanlık kalmaması adına yaptırın ne gerekiyorsa. Bazı yerlerde çocuğu 1 gün uyutmayıp ertesi gün derin uykuda test yapıldığını duymuştum başka hastanelerle de görüşebilirsiniz illa narkoz olmadan da yapabilen birileri vardır belki