ikrarana01 ben diş çektirmedim. Diş hekimi asistanıyım. Diş çekilen gün yumuşak şeyler yenilmeli. 2-3 saat sonra. Bi süre pirinç bulgur tarzı şeyler yenmemeli. Yeri iyileşene kadar. Yani içen yiyen var bişe olmayan da oluyo olan da oluyo. Şansa biraz. Eşim implant yaptırdı. Eve geldik içme kanaman olur dedim. İçti bişe olmadı. Ama oladabilirdi. Üstünden zaman geçti hala kanama falan yoksa korkmayın.